22 stuks in 3 maanden

Ik heb niet stil gezeten! Alleen het maken van foto's schoot er steeds zo bij in.. Dat typische uitstelgedrag, dat ohhh dat komt dan 'morgen' wel, en dan blijkt dat je die 'morgen' had afgesproken met iemand, of dat een nieuw project harder lonkt.. Anyway, nu eerst dus maar eens op papier en die foto's die volgen dan vast!

De afgelopen maanden heb ik flink zitten naaien vind ik zelf. De stand is als volgt:

City Gym Shorts (Purl Soho): 6 x (1 voor mijzelf, 2 voor de kleinste van 1 jaar, en 1 voor de kinderen van 8, 9 en 11)
Romper (Purl Soho): voor de 9 jarige
Olga top (emma & mona):  7x (3 voor de 9 jarige, 1 voor die van 11, 1 voor de dreumes en 2 voor die van 8 jaar. Daar is er 1 van verlengd tot pyjama).
Gloria top (emma & mona): 1 x (voor de dreumes)
Bloomerpakje kort (SVDHZ3): voor de dreumes. 3 x de basis gebruikt. 3 keer andere onderkant. Superkorte pijpjes, knielengtepijpjes, en een jurkje.
Oliver pants (emma & mona): 1 x voor de dreumes
Rokje uit tricot (allemaal rokjes): 1x,  ook dreumes. Nog wat groot, dus zal ze pas volgende zomer aankunnen vrees ik.
Rimpelrokje. (allemaal rokjes): 1x, dreumes. Was eigenlijk bedoelt als test. Vind em nog best leuk eigenlijk, dus wellicht gaat ze em nog dragen ook.
A-lijn rokje met boordstof (allemaal rokjes): 1x, voor mijzelf!









Oh my! 22 stuks in 3 maanden. Dat is dus elke 3 dagen een kledingstuk. Ik wist wel dat ik niet stil gezeten had, maar dit verbaast me eigenlijk wel haha.

Ik heb enkele foto's, voornamelijk van toen ik net (bijna) klaar was en ik manlief een fotootje stuurde van hoe iets geworden is. Wanneer 1 van de dames iets van dit alles aan heeft en het haar niet alle kanten op staat, probeer ik betere foto's te maken ;)


Reacties

Populaire posts