Bobbinhood

Eind vorige week was ik ineens spontaan gelukkig. En eigenlijk om best een maffe reden. Ik zie al een tijdje op (voornamelijk) Vlaamse blogs de mooiste creaties voorbij komen die gemaakt zijn met een zeefdruksetje van Bobbinhood. En natuurlijk, zoals dat altijd hier gaat, riep ik dus een aantal maanden geleden al tegen manlief: "Oh als je nog wat zoekt voor mijn verjaaaaaaardag... hint hint knipoog... dan heb ik hier iets gevonden wat ik graag zou willen hebben!'.
Ondertussen bleven de creaties maar verschijnen, bekeek ik de website nogmaals en nogmaals, vergeleek kleurtjes, maakte de mooiste en afgrijselijkste creaties in mijn eigen hoofd, keek naar effen stoffen en vroeg me af wat ik daar dan bijvoorbeeld op zou drukken. Welnu, je kunt gerust zeggen dat ik af en toe een beetje obsessief ben als het om hobby's en gadgets gaat.
En toen trok ik de stoute schoenen aan en maakte mijn liefde een klein beetje openbaar. Ik besloot Bobbinhood op Facebook te volgen. En daar ineens in mijn tijdlijn zag ik een bericht verschijnen. Ze had een nieuw logo, super leuk! En daar was ook een filmpje van. Oh ik hou toch zo van dit soort filmpjes, waarin ik zonder geluid kan kijken naar hoe iets gemaakt wordt. Enfin, dit logo werd dus ook op haar muur geverfd van haar nieuwe HQ. Waar bevindt zich deze HQ nu dan, vroeg ik mij af. En wat ik toen zag verrukte mij plots. Rotterdam. Oh. Oh. Manlief werd gek van mij, hij moest weer horen hoe leuk dat zeefdrukken mij lijkt. Hoe een mooi verhaal van deze dame, waarom ze dit doet. En wat een verrijking voor de stad, zo iemand. En ik maar denken dat ze Vlaams is. Bleek ik wel mooi net even de workshop in Rotterdam gemist te hebben. Nu gaat dat setje er toch echt bijna komen. Ik ontkom er zo toch niet aan? Zucht..



Follow my blog with Bloglovin

Reacties

Populaire posts