Reünie



Man had laatst een reünie. Dat maakte dat ik me afvroeg wanneer dat voor mij beginnen zou. Toch een beetje confronterend wel, een reünie wordt doorgaans pas gehouden wanneer men elkaar al geruime tijd uit het oog verloren zou kunnen zijn. En welja, nog geen week later stuit ik op een bericht dat in september er een reünie aan zit te komen van mijn middelbare school. Dit belooft een confronterend jaar te worden. Ik word immers ook 30 deze zomer. Zucht. Ik heb nog een klein half jaar om van mn zwangerschapsvetjes af te komen, in de split te kunnen (ik volg ballet-fit lessen), mijn zaak super mega succesvol te laten zijn... En er komen vast nog meer onmogelijke doelen aan komende tijd.
Wat een onzin he, als of ik daar daadwerkelijk in de split ga zitten. Of dat dat spontaan in een gesprek opkomt. Zo van: "Heeee lang niet gezien! Zeg, kan jij in een split zitten toevallig?" En wat dat dan ook zegt over mij. Ook niet bijzonder veel. En dan denk ik, joh, als ik een datum wil plakken aan doelen die ik toch al wilde behalen, is dat misschien helemaal niet zo slecht. Ik ben immers al begonnen met sporten. Ik ben ook al voor mezelf begonnen. En een half jaar klinkt ook gewoon als wel op een soort van lange termijn maar ook niet zo lang dat er geen eind aan lijkt te komen.
Eigenlijk ben ik dus wel blij met deze datum van de reünie. Of ik dan ook daadwerkelijk ga zien we dan wel. Dat zal ik alleen niet af laten hangen van deze doelen, want voor een reünie maken deze immers eigenlijk niks uit, toch?

(Woon je in Amsterdam, Den Haag, Utrecht of Rotterdam? Ik sport via Onefit en ben daar dus echt super content mee. Als je dit ook eens proberen wilt, klik dan hier. Dan krijgen we alle twee een korting!)


Reacties

Populaire posts