Konijnen lente-jasje

Eindelijk weer eens serieus achter de naaimachine gedoken. Er zijn in de tussentijd heus nog wat shirtjes verschenen, maar die hebben de foto en blog niet gehaald. Wellicht volgen die nog.
Maar wel, hier een lente-jasje! Mijn machine staat nog op tafel, zo vers is ze! 


Is het geen dotje? Voor de jongste van 2. Patroon uit de knippie (2017-4), maar dan volledig gevoerd. Vond het anders eigenlijk niet mooi. Al die naadjes zo te zien wanneer je je jas ergens legt.. nah. Bovendien is het wat warmer, en dat is ideaal voor nu! En wat nou eens super fijn was, ik heb dit jasje volledig van restanten kunnen maken. Het is mij nog niet eerder gelukt zo iets 'groots' van restanten te maken, want ik koop doorgaans behoorlijk zuinig in haha. Het was wel flink gepuzzel en had geen centimetertje meer over. Ik begon ook eigenlijk omgekeerd, eerst kijken wat er eigenlijk in de kast lag, en daar een patroon bij gezocht. Dat zou ik vaker moeten doen.. 
Ik ben reuze benieuwd naar wat jullie fabriceren van restjes! En wat jullie voor mooie jasjes maken <3

Liefs

Reacties

Populaire posts